czwartek, 12 października 2017

Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara

Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara


     Od jakiegoś czasu moje oczy stały się bardzo wrażliwe i szczypią mnie gdy używam zbyt długo tej samej mascary. Muszę wymieniać tusz na nowy co około miesiąc. Dlatego przerzuciłam się na tanie produkty, szczególnie, że wiele z nich dorównuje jakością tym znacznie droższym. Tusz Miss Sporty należy właśnie do takich perełek.

     Produkt ten w promocji jest tak tani, że można kupić 10 sztuk w miejsce jednego z L'Oreal czy Bourjois. Opakowanie ma porządne, w wesołym kolorze. Szczoteczka silikonowa, chociaż to nie jest mój typ szczoteczek. Wolę symetryczne. Przy asymetrycznej szczoteczce zawsze mam problem z szybkim pomalowaniem drugiego oka.

     Sam tusz daje fajny efekt, jest widoczny, podkreśla rzęsy. Posiada ładną czerń. Jedyne co, to zostawia małe grudki. Nie osypuje się, nie rozmazuje. Nie odstaje wiele od droższych produktów.

     Na pewno jest wart kupienia. Chociaż poszukam podobnych tuszy z symetryczną szczoteczką, np. jego różowego brata z Miss Sporty.

+ plus
+ bardzo tani
+ silikonowa szczoteczka
+ ładny efekt
+ trwały

- minus
- zostawia grudki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz