piątek, 1 stycznia 2016

Extase deodorant flowers


Extase deodorant flowers
     Znalazłam dezodoranty Extase w Carrefourze. Postanowiłam kupić jeden na próbę dla mamy pod choinkę, ale spodobał mi się tak bardzo, że zostawiłam sobie.

     Jest to jedynie dezodorant, ale odkąd używam blokera Ziai nie ma to już dla mnie takiego znaczenia. Dezodorant zniewala zapachem. Pachnie świeżymi kwiatami, bukietem prosto z kwiaciarni. Zapach przypomina całkiem dobre perfumy. Do tego utrzymuje się do wieczora, a na ubraniach nawet dłużej.
     Extase występuje w kilku kwiatowych zapachach. Podobał mi się też zapach Misty Rose, ale bałam się, żeby nie był za słodki. Cena dezodorantu jest standardowa - około 8 zł.

plus +
+ ładny, kwiatowy zapach
+ trwałość
+ inny niż konkurencja
minus -
- tylko dezodorant
- ciężko znaleźć w sklepie (Carrefour, ale gdzie jeszcze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz