wtorek, 12 marca 2013

Holika Holika Petit Clearing BB Cream

Holika Holika Petit Clearing BB Cream SPF 30 PA ++

Krem oczyszczający z olejkiem z drzewa herbacianego przeznaczony do cery mieszanej i tłustej.
Mój pierwszy krem bb.

>>Moja opinia<<

Krem ma zabawne opakowanie, świeży zapach i bardzo ładnie wygląda na twarzy.
Kolor jest jasny z lekko żółtym tonem.
Krycie ma dobre, ładnie zakrywa zaczerwienienia, przebarwienia, wygładza nierówności.
Daje efekt lekkiego rozjaśnienia cery, co bardzo mi się spodobało.
Trwałość kremu to około 5 godzin, co jest raczej przeciętnym wynikiem wśród podkładów. Jednak jeśli po nałożeniu przypudrujemy go, wtedy puder będzie się trzymać bardzo długo, a twarz pozostanie matowa.
Krem jest gęsty i łatwo się go nakłada, wystarczy niewielka ilość. Jest wydajny.
Niestety dla mnie okazał się nieco za ciężki - wymaga dobrego oczyszczania skóry (ale pewnie to kwestia indywidualna). Mimo to warto go przetestować, ponieważ daje piękny efekt porcelanowej cery. 
Zapraszam do dzielenia się opiniami na temat kremu bb Holika Holika :).







1 komentarz:

  1. Właśnie wczoraj go u ciebie zamówiłam więc czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń