niedziela, 8 października 2017

Rimmel Extra Super Lash mascara - tusz do rzęs

Rimmel tusz do rzęs

Rimmel Extra Super Lash mascara

     Tusz Rimmel, który kupiłam w Rossmannie w komplecie z kredką do oczu. Nie wiem, czy jeszcze można go gdzieś kupić. Mimo to postanowiłam zniechęcić osoby, które mają ochotę się na niego skusić.

     Tusz jest straszny. A dlaczego? Po pierwsze szczoteczka pamiętająca lata dziewięćdziesiąte. Taka szczoteczka nie ułatwia malowania się. Po drugie sam tusz. Skleja, tworzy duże grudki, jest jak smar w konsystencji. Dawno nie miałam tuszu, który aż tak się obsypuje pod koniec dnia, a używam tanich tuszy. Po 2 tygodniach zaczęły mnie szczypać od niego oczy.

     Podsumowując mascara jest tylko dla osób marzących, żeby lata dziewięćdziesiąte wróciły w każdym ich aspekcie. Takie szczoteczki w tuszach miała moja mama trzydzieści lat temu. Nieudany powrót do przeszłości.

     Aha kredka dołączona do zestawu jest przeciętna. Bardzo trudno się temperuje. Ale daje efekt delikatny, więc można jej używać na dzień.

plus +
+ nie widzę

minus -
- szczoteczka retro
- skleja
- grudki
- obsypuje się
- cena za wysoka jak na takie coś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz