środa, 3 maja 2017

Rossmann promocja -49% - 55% ... co kupiłam?

     Oczywiście skusiłam się na kilka rzeczy z Rossmanna. Ciężko było coś wybrać, bo nawet w ostatnie dni promocji tłum szalał wśród półek. Na szczęście to co mnie interesowało, nie było aż tak rozchwytywane. Mimo to zajrzałam do chyba 5 sklepów. Wibo pudru ryżowego i bananowego nie było nigdzie :(.

Moje zakupy w promocji - 55% Rossmanna:
  • Puder Bell HypoAllergenic Fixing Mat Powder 
     Mój pierwszy biały puder i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie ma zapachu. Nadaje lekko jasną poświatę na twarzy. Nie ciemnieje, jak większość pudrów. I co najważniejsze mat długo się utrzymuje - nawet 3-4 godziny. Nie ma lusterka ani gąbeczki co jest dla mnie minusem. Kupiłam go, bo nie było Wibo Rice Powder.
  • Bourjois Blush kolor 54 Rose Frisson
     Od dawna chciałam go kupić, ale cena odstraszała. W promocji też nie jest szczególnie tani, ale podobno będzie bardzo wydajny. Pachnie intensywnie pudrowo, na twarzy na szczęście ten zapach znika. Kolor jest to dosyć uniwersalny ciepły różowy. Róż jest niesamowicie napigmentowany, trzeba nabierać minimalną ilość. Ładnie się rozciera po policzkach. Trwałość na twarzy jest, ale mam wrażenie, że nie do końca dnia, tylko kilka godzin.
  • Maybelline Color Tattoo cień kolor Creme de Rose 91
     Cienie polecane w internecie i się nie zawiodłam. Cena regularna wysoka jak na 1 cień. Kolor "różany" bardzo podobny do mojego koloru skóry. Prawie go nie widać na powiece, po prostu wyrównuje kolor. Mogę go używać samego w dziennym makijażu. Jest świetny jako baza. Lepszy niż wszystkie bazy jakie miałam. Jest kremowy, potem zastyga na powiece. Cienie trzymają się na nim cały dzień, a może i dłużej... Mam ochotę wypróbować jeszcze inny kolory.
  • Lovely eyeliner matte - czarny
     Liner bardzo tani, ale jakościowo dobry. Nie jest to może nic specjalnego, podobny do mojego poprzednika z Miss Sporty. Łatwo się nim rysuje, jest trwały i się nie rozmazuje cały dzień.
  • Deborah anti - yellowing Base
     Miałam kupi coś Sally Hansen, ale Deborah był akurat w cenie na do widzenia Zapłaciłam za niego około 6zł. Daje na paznokciach lekko mleczny efekt. Trzyma się około tygodnia. Ma witaminę E. Mam wielką ochotę kupić matową płynną pomadkę z Deborah, ale chyba w następnej promocji -49% :).
  • Lirene baza matująca No Pores
     Koleżanka mi ją poleciła, zobaczymy jak się sprawdzi :).
  • Rimmel Extra Super Lash
     Mam ostatnio wrażliwe oczy i tusze muszę zmieniać co około 3 miesiące, bo zaczynają mnie podrażniać. Dlatego kupiłam dwa tanie tusze na zapas. Po tym Rimmela nie spodziewam się za wiele, ale był w pudełku z kredką i razem kosztował 11 zł. Mam też nadzieję, że dzięki pudełeczku nie był otwierany, czego nie mogę z całą pewnością powiedzieć o następnym tuszu.
  • Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic
     Produkt bardzo zachwalany w internecie. Mam nadzieję, że nie był otwierany. Szkoda, że na tuszach w Rossmannie nie ma żadnych zabezpieczeń. Widziałam wiele osób, które otwierały wszystko... szminki, tusze, a potem wkładały je na tyły szafek... :(
  • Rival de Loop kapsułki Revital Q10
     Nie były w promocji -55%, ale w zwykłej promocji i postanowiłam spróbować. Mam ostatnio "zmęczoną" skórę po zimie. Zamierzam stosować kapsułki 1-2 razy w tygodniu. Po pierwszym zastosowaniu jestem zadowolona. Ładnie rozjaśnia, nawilża i wygładza. Twarz rano wyglądała na wypoczętą, a o to mi chodziło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz