środa, 6 lutego 2013

MIZON Snail Recovery Gel Cream


Opis:


Żel z ekstraktem z wydzieliny ślimaka (74%). Ma pielęgnować skórę, usuwać blizny i chronić przed starzeniem się.
Pojemność: 45 ml


Moja opinia:


Zainteresował mnie ten żel. Czytałam o nim dużo opinii i to dobrych. Używam go od kilku miesięcy codziennie wieczorem. 

Żel jest mleczny, lekko wodnisty, bezzapachowy. Okazał się wydajny.
Żel nawilża przyzwoicie, jednak jak dla mnie trochę za mało. Kładę na niego jeszcze mój zwykły krem. Dla tłustej skóry może być jednak bardzo dobry, ponieważ jest lekki i nietłusty. Nie używałam jeszcze czegoś bez tłuszczu co tak dobrze nawilżałoby jak Mizon.

Jego największa zaleta - przyspiesza regenerację. Oczywiście nie usunie dużych blizn. Ale przyspiesza gojenie, poprawia strukturę skóry. Zaczerwienienia znikają szybciej.
Wada - jest lepki zanim się wchłonie i skóra po nim trochę się błyszczy.

Warto go przetestować, szczególnie jeśli ktoś ma tłustą cerę, albo - tak jak
u mnie -  skóra goi się wolniej wraz z wiekiem. Ponieważ jest wydajny - starcza na bardzo długo.
Ciekawa jestem waszych opinii o żelu Mizon ...

2 komentarze: